PREMIUL LUNII AUGUST

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Luna trecută, răspunzând unei provocări, nu m-am gândit că voi intra într-o competiţie. Pur şi simplu am simţit nevoia să postez un comentariu la un articol a cărui subiect m-a atras, m-a motivat.
Ei bine, autoarea articolului a ţinut să mulţumească într-un mod mai special celor care au răspuns provocărilor.
Aşa se face că, pentru luna august, eu sunt fericita câştigătoare a premiului oferit de STANCIU PETRONELA, manager al “Ariana Farm – cea mai prietenoasa farmacie online” - http://www.arianafarm.ro/.
Îi mulţumesc încă o dată pentru aprecieri şi pentru premiu ( un pachet cu produse naturiste " Himalaya " ) şi vă recomand cu căldură să vizitaţi blogul Petronelei, un blog cu multe informaţii utile, interesante, explicaţii pertinente şi pe înţelesul tuturor - în special din domeniul medical, farmaceutic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ARTICOLE POPULARE

EDU

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

VARA

Eu sunt Vara călduroasă
şi sunt tare bucuroasă,
Căci cu frăţiorul Soare
Luminez peste ogoare.
Mândre, spicele de grâu
Cresc înalte pân-la brâu
şi când eu sosesc, se ştie,
Aduc numai bucurie.
Veveriţe, iepuraşi,
Ursuleţii drăgălaşi,
Toţi se bucură cu mine,
Căci e cald şi tare bine.

BANNERE

Folclor romanesc

De unde au venit pe aici...

HOROSCOPUL ZILEI DE LA ACVARIA.COM

HOROSCOP DE TOP

www.acvaria.com

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP