MODELE DE DIPLOME PENTRU PRESCOLARI - 3

miercuri, 8 iunie 2011

Pentru doamnele educatoare interesate de diplome de "absolvire" grădiniţă - băieţei şi fetiţe, mă puteţi contacta cu ajutorul formularului de la pagina CONTACT !
Este vorba de diplomele de aici!!!

Diplomele se pot personaliza pentru fiecare în parte, înainte de imprimare sau după. Vă trimit cu plăcere fişierele...până nu e prea târziu. Serbările de sfârşit de an şcolar au început...

Trebuie să precizez - din nou - că aceste diplome nu sunt create de mine. Am găsit acest model cu câţiva ani în urmă, undeva în "lumea virtuală"...Mulţumesc şi pe această cale autorului...

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu

ARTICOLE POPULARE

EDU

IARNA

Eu sunt Iarna, friguroasă
şi ştiu cât sunt de frumoasă!
Cu drag aici am venit
şi spun: bine v-am găsit!
Copii, scoateţi săniuţa!
Pe gheţuş haideţi fuguţa.
Stele albe, sclipitoare,
Vă aduc la sărbătoare.
Sala să v-o-mpodobească,
Dorinţa să vă-mplinească,
Să v-aducă Moş Crăciun
Tot ce are el mai bun!

BANNERE

Folclor romanesc

De unde au venit pe aici...

"PRESCOLARII" MEI...de acasa

Loading...

HOROSCOPUL ZILEI DE LA ACVARIA.COM

HOROSCOP DE TOP

www.acvaria.com

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP