COSUL DULCE AL TOAMNEI (3)

vineri, 25 noiembrie 2011

După ce am servit...salata de fructe, coşul Zânei Toamnă s-a golit...Ne-am hotărât să-l umplem din nou, aşa cum ne-am priceput noi mai bine, folosind de această dată câteva "trucuri" şi "unelte" aflate la îndemâna noastră:

Fructe decupate din hârtie, lipici şi multă...ardoare:





Coşul este aproape plin:



Iepuraşii îşi admiră opera:


Zâna Toamnă este fericită, coşul ei este din nou plin...


...găsindu-şi locul binemeritat printre celelate lucrări ale noastre:





6 comentarii:

Elena 26 noiembrie 2011, 10:17  

Aprecieri deosebite pentru blogul Dumneavoastra.Felicitari pentru promovarea acivitatii din gradinita ,pe care putini o cunosc.Dca s-ar gasi cateva sute de educatoare ca dumneavoastra, poate am fi mai mult apreciate pentru munca titanica ,pe care o desfasuram zi de zi .Multumiri si succes in continuare!

Amy 26 noiembrie 2011, 19:57  

Foarte frumos cos! Sunt sigura ca prescolarii tai au fost mandri de munca lor.
Felicitari!

Anonim,  1 decembrie 2011, 10:30  

felicitari si multumiri pentru ceea ce faceti cu "iepurasii veseli". Mi-am vazut si eu iepurasul in poza...si sunt mandru.

carmen 2 decembrie 2011, 13:13  

@Amy:
Mandri, mandri! La fel de mandra sunt si eu de ei!
Multumim de aprecieri!!!

Trimiteți un comentariu

ARTICOLE POPULARE

EDU

VARA

Eu sunt Vara călduroasă
şi sunt tare bucuroasă,
Căci cu frăţiorul Soare
Luminez peste ogoare.
Mândre, spicele de grâu
Cresc înalte pân-la brâu
şi când eu sosesc, se ştie,
Aduc numai bucurie.
Veveriţe, iepuraşi,
Ursuleţii drăgălaşi,
Toţi se bucură cu mine,
Căci e cald şi tare bine.

BANNERE

Folclor romanesc

De unde au venit pe aici...

HOROSCOPUL ZILEI DE LA ACVARIA.COM

HOROSCOP DE TOP

www.acvaria.com

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP