ALEXIA MARIA PINTEA

vineri, 25 iunie 2010

O POVESTE CARE NU POATE SA TE LASE INDIFERENT,


POVESTEA EI:


"Buna ziua,
Ma numesc Sabina si am o fetita; Alexia Maria, nascuta pe 21 septembrie 2005, prin cezariana, pozitia fiind transversa. Nota la nastere 10 - 2950grame - 51cm.
La nastere a fost diagnosticata cu displazie luxanta de sold. Am inceput sa facem kinetoterapie de la 2 luni de viata, purta 2 pampers.
La un an cand sa o punem in picioruse am observat ca tine piciorusele "strambe" si in interior foarte mult. A trebuit sa ajungem la un neurolog si ne-a dat un diagnostic cumplit tripareza spastica (membrele inferioare si mana stanga). Atunci a inceput calvarul pentru noi! Am umblat in spitale doctori ... pe la 2 ani a facut luxatie de sold si ni s-a spus ca trebuie sa o operam .
Inainte de a o opera, facea o febra zi si noapte dupa nurofen, paracetamol. Ne-am internat la Victor Babes unde am stat 3 saptamani, pentru investigatii amanuntie. A racit in spital si i s-a prescris un antibiotic intravenos Azitromicina de la care a facut un soc anafilactic. A fost cumplit ... am crezut ca o pierd atunci!I s-au invinetit buzele si a inceput sa dea ochii peste cap. M-a intarit Dumnezeu cum ma intareste de fiecare data si am luat-o in brate cu tot cu perfuzie si am iesit pe hol urland cat ma tineau plamanii ... au pus-o la oxigen si peste noapte si-a revenit. Mi-a fost foarte teama deoarece prima data medicii au crezut ca este o cunvulsie iar Alexia NU are voie sa faca convulsii. Febra pentru care ne internasem pana la urma nu s-a gasit o explicatie , toate analizele fiind bune...".
Intreaga poveste si modalitati de a spijini familia, o gasiti AICI.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ARTICOLE POPULARE

EDU

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

VARA

Eu sunt Vara călduroasă
şi sunt tare bucuroasă,
Căci cu frăţiorul Soare
Luminez peste ogoare.
Mândre, spicele de grâu
Cresc înalte pân-la brâu
şi când eu sosesc, se ştie,
Aduc numai bucurie.
Veveriţe, iepuraşi,
Ursuleţii drăgălaşi,
Toţi se bucură cu mine,
Căci e cald şi tare bine.

BANNERE

Folclor romanesc

De unde au venit pe aici...

HOROSCOPUL ZILEI DE LA ACVARIA.COM

HOROSCOP DE TOP

www.acvaria.com

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP