AM INVATAT...

duminică, 29 august 2010

Un " medicament " pentru suflet, o realitate crudă, poezie sau simple gânduri, o lecție sau un moment de reflecție...


„ Am învățat unele lucruri în viață pe care vi le împărtășesc și vouă !!

...Am învățat că EROI sunt cei care fac ce trebuie, când trebuie
Indiferent de consecințe

Am învățat că sunt oameni care te iubesc
Dar nu știu s-o arate

Am învățat că atunci când sunt supărat am dreptul să fiu supărat
Dar nu am dreptul să fiu și rău...

Am învățat că trecutul și circumstantele ți-ar putea influența personalitatea
Dar că TU ești responsabil pentru ceea ce devii...

Am învățat că doi oameni pot privi același lucru
Și pot vedea ceva total diferit

Am învățat că indiferent de consecințe
Cei care sunt cinstiți cu ei înșiși ajung mai departe în viață...

Am învățat că este prea greu să-ți dai seama
Unde să tragi linie între a fi amabil, a nu răni oamenii și a-ți susține părerile.

Am învățat să iubesc
Ca să pot să fiu iubit...”

Întregul poem îl găsiți aici.

1 comentarii:

eu,  29 septembrie 2010 la 14:49  

ca multa dreptate a avut...astfel de oameni ar comite un pacat daca nu si-ar exprima public gandurile...sunt un adevarat pansament sufletesc...la cata mizerie si inumanitate, ipocrizie, fatarnicie, incompetenta, minciuna...ne inconjoara...

Trimiteți un comentariu

ARTICOLE POPULARE

EDU

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

VARA

Eu sunt Vara călduroasă
şi sunt tare bucuroasă,
Căci cu frăţiorul Soare
Luminez peste ogoare.
Mândre, spicele de grâu
Cresc înalte pân-la brâu
şi când eu sosesc, se ştie,
Aduc numai bucurie.
Veveriţe, iepuraşi,
Ursuleţii drăgălaşi,
Toţi se bucură cu mine,
Căci e cald şi tare bine.

BANNERE

Folclor romanesc

De unde au venit pe aici...

HOROSCOPUL ZILEI DE LA ACVARIA.COM

HOROSCOP DE TOP

www.acvaria.com

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP