TOATE BLOGURILE - bloggeri si cititori (2)

duminică, 24 octombrie 2010

Intr-un articol mai vechi scriam despre portalul toateBlogurile.ro :

"...Incepand de azi, 04.06.2010, blogul PRESCOLARII MEI este listat pe toateBlogurile.ro, in categoria Educatie. toateBlogurile.ro este cea mai mare comuntate romaneasca de bloggeri si cititori..."
si mai ziceam eu ca :
"...portalul de care va spuneam, are inregistrati aproape 8000 de useri si peste 6600 de bloguri, peste 300 de grupuri si aproape 3000 de fotografii!!!"

Ei bine, astazi s-a depasit pragul de 10.000 de bloggeri ! Le doresc succes in continuare!

5 comentarii:

CORA 25 octombrie 2010 la 00:36  

Desi cred ca miam inscris si eu blogul in aceasta grupare de bloguri,cred ca nu am urmarit niciodata evolutia lui! Poate ar fi cazul sa o fac, nu?

carmen 25 octombrie 2010 la 11:30  

@Cora:
As spune ca da! Nici eu nu am o frecventa deosebita pe tB (sunt multe de facut in viata reala...cea virtuala trebuie sa-si astepte cuminte randul...), dar m-a ajutat in promovarea blogului - fapt pentru care le sunt recunoscatoare. Unde mai pui ca am cunoscut si acolo oameni si idei deosebiti(e).

Trimiteți un comentariu

ARTICOLE POPULARE

EDU

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

VARA

Eu sunt Vara călduroasă
şi sunt tare bucuroasă,
Căci cu frăţiorul Soare
Luminez peste ogoare.
Mândre, spicele de grâu
Cresc înalte pân-la brâu
şi când eu sosesc, se ştie,
Aduc numai bucurie.
Veveriţe, iepuraşi,
Ursuleţii drăgălaşi,
Toţi se bucură cu mine,
Căci e cald şi tare bine.

BANNERE

Folclor romanesc

De unde au venit pe aici...

HOROSCOPUL ZILEI DE LA ACVARIA.COM

HOROSCOP DE TOP

www.acvaria.com

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP