MIREASMA FLORILOR DE PRIMAVARA

luni, 22 aprilie 2013


Primăvara florăreasă
                          de Niculina Mureşan

Primăvara florăreasă
A ajuns şi-n curtea noastră.
Iarba verde, mândre flori
Cântec de privighetori...



În cadrul proiectului săptămânal "Mireasma florilor de primăvară", am desfăşurat cu preşcolarii din "Grupa mică A" - Grupa Albinuţelor de la Grădiniţa "CĂSUŢA FERMECATĂ" din Luduş o serie de activităţi menite să aducă în atenţia copiilor florile de primăvară. Prin observări, convorbiri, lucrări practice, am încercat alături de colega mea, d-na prof. Iulia Bica, să insuflăm copiilor dragostea pentru flori, să-i ajutăm să le înţeleagă modul de viaţă, rolul şi locul lor în viaţa oamenilor.
Spre finalul săptămânii trecute, cu sprijinul Primăriei Oraşului Luduş, am organizat o vizită la serele de flori ale oraşului nostru. În această vizită i-am avut ca parteneri pe copiii din "Grupa mică B" - Grupa Prichindeilor, îndrumaţi de doamnele prof. Kinga Botezan şi Livia Fărcaş. De asemenea, am beneficiat şi de ajutorul d-nei îngrijitoare Daniela Jenei.

După o scurtă plimbare cu microbuzul (unii prichindei ar fi vrut să continuie călătoria :) ) am ajuns la Căsuţa florilor:



Gazdă primitoare şi deosebit de atentă cu preşcolarii ne-a fost şi de această dată d-şoara ing. Luminiţa Covaciu - şef Birou Zone verzi şi Sere - care ne-a însoţit pe tot parcusul vizitei, oferindu-ne informaţii despre..."Căsuţa florilor", despre felul în care trebuie îngrijite şi crescute florile pentru a ne putea bucura pe deplin de frumuseţea şi parfumul lor.



















După incursiunea în "casa cu acoperiş de sticlă" am profitat de razele căduţe ale soarelui de primăvară şi am făcut o scurtă plimbare şi prin grădina cu straturi de flori şi rânduri de arbuşti ornamentali:





...În copaci...potop de floare!
Ce miresme-mbătătoare!
Aer proaspăt, dans de fluturi,
Hade, vino să te bucuri!...


La plecare, am mulţumit gazdelor noastre pentru toată strădania lor de a ne oferi cât mai multe informaţii despre aceste minunăţii ale naturii şi am promis că vom reveni, iar florile primite în dar le vom îngriji pentru a ne putea bucura cât mai mult de frumuseţea lor.


...Primăvară florăreasă,
Nu pleca din curtea noastră!
Iarba verde de acasă
Îmi face viaţa mai frumoasă!

Flori frumoase, cânt de cuci
Numai tu ştii să aduci.
E-o minune curtea mea!
Primăvară, nu pleca!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ARTICOLE POPULARE

EDU

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

VARA

Eu sunt Vara călduroasă
şi sunt tare bucuroasă,
Căci cu frăţiorul Soare
Luminez peste ogoare.
Mândre, spicele de grâu
Cresc înalte pân-la brâu
şi când eu sosesc, se ştie,
Aduc numai bucurie.
Veveriţe, iepuraşi,
Ursuleţii drăgălaşi,
Toţi se bucură cu mine,
Căci e cald şi tare bine.

BANNERE

Folclor romanesc

De unde au venit pe aici...

HOROSCOPUL ZILEI DE LA ACVARIA.COM

HOROSCOP DE TOP

www.acvaria.com

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP