IARNA PE ULITA - activitate practica

miercuri, 16 februarie 2011

Tot în săptămâna cu tema " Jocurile de iarnă " ( 07 - 11 februarie 2011 ), în cadrul activităţilor practice, am realizat împreună cu copii, folosind ca tehnici de lucru decuparea şi lipirea, un tablou cu titlul " Iarna pe uliţă ". Lucrarea fiind colectivă, copiii au fost deosebit de încântaţi pentru faptul că fiecare dintre ei şi-a adus contribuţia directă la realizarea acestui colaj, iar rezultatul a fost pe măsura strădaniei lor:












PREŞCOLARILOR MEI,

SINCERE FELICITĂRI!

9 comentarii:

angi 16 februarie 2011 la 20:30  

Sunt foarte harnicuti copilasii tai,iar tabloul a iesit tare frumos!
E un mod de lucru agreat de copii!:)

Horváth Emerencia 17 februarie 2011 la 08:07  

Este suberb tabloul! Felicitari! As avea o intrebare, cum ai reusit sa asezi primele poze, 4 in 1? Multumesc!

carmen 17 februarie 2011 la 10:32  

@Emerencia:
Multumesc!
Pentru a putea sa-ti raspund la intrebare, te rog foloseste formularul de contact de pe pagina CONTACT ( http://prescolariimei.blogspot.com/p/contact.html ).

Horváth Emerencia 17 februarie 2011 la 11:10  

Poate potim vorbi pe mess! Daca nu te superi
horvathemerencia@yahoo.com
Multumesc!
Numai bine!

Unknown 17 februarie 2011 la 19:24  

Ymi place mult lucrarea data, ce de scumpi sunt copilasii, cum lucreaza ei cu minutele lor micute ... Carmen ai un colectiv minunat datorita talentului tau!!! Domnul sa va aiba in paza pe voi pe toti! Va imbratisez!!!

Anonim,  24 noiembrie 2011 la 15:20  

superb! imi place mult!!! noi am incercta ceva gen 3d (ha-ha cum suna 3D); adica am facut iarna trecuta din plastilina si scobitori omuleti, am lipit reni din polistiren, insa erau mai mici piticii mei si a iesit frumos pentru varsta lor.....dar ce ati facut voi aici e ceva foarte frumos, mai-mai ca imi vine sa te intreb de ce nu faci o licitatie cu astfel de obiecte si banii stransi sa fie donati (sa se cumpere jucarii ce e nevoie) pentru clasa?
am vazut pe FB tot felul de initiative si o doamna cu atat imaginatie si simt practic dedicat copiilor sunt sigura ca ar reusi sa faca ceva acolo unde doar incearca :)
felicitari si tine-o tot asa :)

carmen 25 noiembrie 2011 la 20:43  

@piticidarvoinici:
multumim de aprecieri! Lucrarea in sine este extrem de simplu de realizat, iar rezultatul arata foarte bine.
Hmmm...ce repede a trecut un an..."Iepurasii" care au participat la realizarea lucrarii sunt acum scolari!
O "samanta" de astfel de idee - cu un "Targ de lucrari realizate de copii" este pusa la "germinat"...)

Trimiteți un comentariu

ARTICOLE POPULARE

EDU

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

VARA

Eu sunt Vara călduroasă
şi sunt tare bucuroasă,
Căci cu frăţiorul Soare
Luminez peste ogoare.
Mândre, spicele de grâu
Cresc înalte pân-la brâu
şi când eu sosesc, se ştie,
Aduc numai bucurie.
Veveriţe, iepuraşi,
Ursuleţii drăgălaşi,
Toţi se bucură cu mine,
Căci e cald şi tare bine.

BANNERE

Folclor romanesc

De unde au venit pe aici...

HOROSCOPUL ZILEI DE LA ACVARIA.COM

HOROSCOP DE TOP

www.acvaria.com

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP