SURPRIZA ZANEI IARNA

sâmbătă, 24 decembrie 2011

"...Şi pentru asta meritam o răsplată pe măsură! Răsplata nu a întârziat să sosească, şi pentru asta îi mulţumim Zânei Iarnă! Despre ce minuni a făcut Zâna Iarnă..."
Eheeii, ce minuni credeţi că a făcut pentru a răsplăti strădania Iepuraşilor veseli din grupa mică A, a Grădiniţei cu program prelungit nr. 1 Luduş?!?
A doua zi după frumosul moment artistic închinat Naşterii Domnului ( Serbarea de Crăciun ), Zâna Iarnă ne-a bătut la fereastră:

Eu sunt Iarna, friguroasă
şi ştiu cât sunt de frumoasă!
Cu drag aici am venit
şi spun: bine v-am găsit!
Copii, scoateţi săniuţa!
Pe gheţuş haideţi fuguţa.
Stele albe, sclipitoare,
Vă aduc la sărbătoare.
Sala să v-o-mpodobească,
Dorinţa să vă-mplinească,
Să v-aducă Moş Crăciun
Tot ce are el mai bun!
 A sosit prima zăpadă şi la noi!!!




După ce am "făcut cunoştinţă" cu prima zăpadă din acest an, ne-am "dezlănţuit" !
Am făcut INGEREI...



Am făcut bulgări de zăpadă...


Şi am trecut la...atac! (^_^) ...





Iarna asta-i o minune!
Tot ce vezi, e ca-n poveşti
Şi-n covorul alb ca spuma,
Sari, te joci, te tăvăleşti!

Ei, ce spuneţi?!? Nu-i aşa că Zâna Iarnă a făcut minuni?!? (^_^)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ARTICOLE POPULARE

EDU

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

VARA

Eu sunt Vara călduroasă
şi sunt tare bucuroasă,
Căci cu frăţiorul Soare
Luminez peste ogoare.
Mândre, spicele de grâu
Cresc înalte pân-la brâu
şi când eu sosesc, se ştie,
Aduc numai bucurie.
Veveriţe, iepuraşi,
Ursuleţii drăgălaşi,
Toţi se bucură cu mine,
Căci e cald şi tare bine.

BANNERE

Folclor romanesc

De unde au venit pe aici...

HOROSCOPUL ZILEI DE LA ACVARIA.COM

HOROSCOP DE TOP

www.acvaria.com

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP